شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۱:۲۵:۱۶

انی تولید نفت و گاز در میدان فراساحلی کنگو را آغاز کرد
ایران دریلینگ: شرکت نفت و گاز انی ایتالیا از آغاز تولید در میدان فراساحلی ننه مارین در کشور کنگو خبر داد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از سایت شانا، انی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ١٦ ماه پس از اکتشاف یک ذخیره در میدان ننه مارین کنگو، تولید نفت و گاز را از این میدان آغاز کرده است. انی افزود که تولید روزانه از فاز نخست این پروژه فراساحلی هفت هزار و ٥٠٠ بشکه معادل نفت در روز است. به گفته انی، توسعه این میدان که در بلوک مارین ١٢ در ١٧ کیلومتری سواحل کنگو قرار دارد، در چند مرحله صورت می‌گیرد و تولید از آن به بیش از ١٤٠ هزار بشکه معادل نفت در روز می‌رسد. کلادیو دسکالزی، مدیرعامل انی، اعلام کرد: آغاز تولید در میدان ننه مارین تنها هشت ماه پس از دریافت مجوز تولید، پیامد مهمی برای انی به شمار می‌آید و تاییدی بر راهبرد ما برای اکتشاف و استخراج پرشتاب منابع است.

انی همچنین اواخر ماه اکتبر ٢٠١٤ اعلام کرد که یک ذخیره با حجم یک میلیون بشکه معادل نفت در بلوک مارین ١٢ در آبهای کم عمق نزدیک سواحل کنگو کشف کرده است که ٨٠ درصد از آن را نفت خام تشکیل می‌دهد. این شرکت که از سال ١٩٦٨ تاکنون در کنگو فعالیت دارد، در ماه فوریه از کشف میدانهایی با ذخیره ١,٢ میلیارد بشکه نفت و ٣٠ میلیارد مترمکعب گاز در بلوک فراساحلی میدان مارین هفت کنگو خبر داده بود. به گفته انی، این شرکت روزانه در حدود ٤٥٠ هزار بشکه معادل نفت در کشورهای واقع در جنوب صحرای ساهارا تولید می‌کند که از میان آنها می‌توان به کنگو، غنا، گابن، نیجریه و کنیا اشاره کرد.


  کد خبر : 444
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :